måndag 12 december 2016

Tyvärr har Vodafons server slutat att fungera igen!

Tyvärr har Vodafons server slutat att fungera igen! Den här gången skyller de på att jag skulle ha för lite på något slags andra konto, alltså inte balansjontot för nättrafik, datamängden, utan ett annat konto som var satt till noll och därför spärrade mig. Jag skulle bara betala 10 rs, sa man när jag besökte deras huvudkontor i huvudstaden Panjim i Goa, ett par buusresors väg och lika många timmars resa. När jag kom hem till mitt hotell i norra Goa, fungerade dock det inte i alla fall.

Nu har jag på gång att använda ett konkurrentkort igen senta på min kväll och efter kanske 19.00 ikväll hos dig. Jag går inte och lägger mif förrän nya bloggar kommer upp!

Lennart

PS. Solen skiner i norra Goa också! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar