söndag 26 februari 2017

Sista tidningsläsningen på Herald Goa

Det är helt sant att jag har belagt mig med yttrandeförbud kring avstängningen av mitt internet. Jag kommer att kommentera det först när jag inte längre befinner mig i Indien.

Mitt nya simkort är från ett annat bolag. Telefonbolagen har på olika sätt lurat mig på mer än en veckas arbete med internet.








 

Isreal och medelhavet föregående vecka.




Tullen gjorde storkap i Dabolim igen!


Rättssäkerheten är inte större här än i Sverige.


Den här annonsen är bara för syns skull. Samma skådespelare väljs varje år. I år gick tvåan för sig själv i tågen och hälsade på alla för att skaffa fler röster till näst års val. Fåfängt!


Pristagarna i rocktävlingen är klara.





Herald Goa berömmer ett snabbt ingripande efter deras artikel.


Visst städar man stranden jättefint, men säckarna ligger kvar.



Att cykla Indien runt är lite längre än Vättern runt.

Lennart läste mycket mer men verkar inte få plats med mer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar